Forum Bajeczni-Blokersi
Blokersi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dziewczyny juz jest piata!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bajeczni-Blokersi Strona G│ˇwna -> AdaÂ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 8:46, 11 Kwi 2014    Temat postu: dziewczyny juz jest piata!!!

Na pocz─ůtku tego roku ─çwiczy┼éam z hula hopem i a6w, widzia┼éam efekty, ale przerwa┼éam trening.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja chce sie pozbyc tłuszczydla ... nie zalujesz ze tam wyjachalas...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzi─Öki AMELIA 18 za dobre s┼éowo o topiku I obiecuj─Ö narzuca┼éa si─Ö nie b─Öd─Ö , uczu─ç wyznawa┼éa nie b─Öd─Ö , do fazy zakochania nie dopuszcz─Ö (mam nadziej─Ö) , bo wiem, ┼╝e nawet jakbym dopu┼Ťci┼éa to bym tylko baaardzo cierpia┼éa !!!! [link widoczny dla zalogowanych] Je┼╝eli nie widzisz efektu to popro┼Ť o lekarza, aby zrobi┼é Ci zdj─Öcia teraz - po miesi─ůcu i oboje por├│wnajcie czy widzisz efekt - by─ç mo┼╝e pierwszy raz by┼éo wstrzykni─Öte zbyt ma┼éo preparatu.
Do tego wydaje mi si─Ö, ┼╝e pan Micha┼é zbyt wielkiego do┼Ťwiadczenia nie ma (na co drugie pytanie odpowiada┼é nie wiem). A ja zapomnia┼éam na ┼Ťmier─ç o twoim topiku wydaje mi sie ze dolna warge zrobil mi troszke za duza, ale mysle, ze koncowy efekt zobacze za kilka dni, bo zawsze tak mialam, ze do 5-7 dni jeszcze sie zmnienialy. Sama znam przypadki, gdy po makija┼╝u pr├│bnym przysz┼ée panie m┼éode w og├│le rezygnowa┼éy z wiza┼╝ystki i malowa┼éy si─Ö same. Joasia du┼╝o owoc├│w w dzie┼ä owocowy ja w 1 dzie┼ä zjad┼é─ům miseczke zupy 4 jab┼éka i 1 kiwi i by┼éam napchana [link widoczny dla zalogowanych]
ANGIE, ael nie mog─Ö si─Ö z tym zgodzi─ç, bo najlepsz─ů figur─Ö jak─ů widzia┼éam ma GISELE BUNDCHEN gdy ma si─Ö problem z wysok─ů prolaktyna, to nigdy nie wolno stosowa─ç ┼╝adnej antykoncepcji hormonalnej, bo hormony pogarszaj─ů spraw─Ö. Jak mia┼éam 3 latka moja mama przynios┼éa do domu mego braciszka i wtedy strasznie si─Ö pono─ç zbuntowa┼éam. Elo! Zapraszam! [link widoczny dla zalogowanych] w piatek scyntygrafia ca┼éego cia┼éa- lekarz powiedzial ze jest dobrze i tym sposobem jestem w domku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç Dziewczyny!
Nie chce ich odbarwia─ç u fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz POLECAM!!!
Ale ze swoim kolczykiem ze stali hirurgicznej?!
widać ze to auto reklama mogła by od razu podać numer telefonu skoro podała adres....

Już widzę nadzieję To moje odchudzanie skończy się sukcesem.
[link widoczny dla zalogowanych]
a czym to jest spowodowane?dlaczego cie boli masz tez problem z biodrem?
[link widoczny dla zalogowanych]
Acha, w tym por├│wnaniu Wojtka i Roberta na korzy┼Ť─ç tego drugiego doda┼éabym jeszcze, ┼╝e jest przystojniejszy i bardziej kontaktowy
Wtedy zn├│w wszystko b─Ödzie bez sensu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z up┼éywem czasu jest jej coraz wi─Öcej, czy to jest mozliwe, ┼╝e to po prostu okres (ktory potencjalnie powineien zacz─ůc sie jutro)? [link widoczny dla zalogowanych] ja jeszcze jeden dzien jutro i koniec przygotowania i zaczynam z moja glodowka.
...wyobra┼╝e┼ä szcz─Ö┼Ťliwo┼Ťci w Europie jakie zrealizuje za pomoc─ů narz─Ödzia jakim jeste┼Ť.... Po pol roku noszenia czarnych wloskow, regularnego farbowania co miesiac (zanaczam !) na czarno-niebieski zamarzylam o bardzo jasnym blondzie. 41? Samo zako┼äczenie wg mnie te┼╝ jest ca┼ékiem dobre-nie wygrywaj─ů przecie┼╝ konkursu, tak jak to zwykle w filmach bywa i nie ┼╝yj─ů razem d┼éugo i szcze┼Ťliwie, co sperawia, ┼╝e D.D.2 nie jest tak md┼éy. 1.Leczenie zachowawcze - przy objawach ograniczaj─ůcych sie jedynie do okresowego dretwienia i mrowienia palc├│w zw┼éaszcza po wysi┼éku, stosujemy ortezy nadgarstka, leki p/zapalne, odpoczynek , oraz Vit B6 - nie potwierdzono skuteczno┼Ťci w badaniach klinicznych. [link widoczny dla zalogowanych]
Kasiu a ile lat byli┼Ťcie ma┼é┼╝e┼ästwem? Pomo┼╝ecie ? spec to debil ju┼╝ po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?W┼éa┼Ťnie znalaz┼éam ich ofert─Ö i si─Ö zastanawiam.Troszk─Ö kosztuje...A mo┼╝e kto┼Ť inny mi doradzi? I obudz─ů si─Ö z r─Ök─ů w nocniku - znaczy z cukrzyc─ů. Pilsudskiego ----jesli ktos chce miec bardzo ladnie dobrana fryzure i kolor to niestety trzeba przeznaczyc troszke pieniedzy , ale efekt jest wspanialy .... P├│┼║niej, w czasie moich wypraw, w spos├│b bynajmniej nie zawsze przeze mnie zamierzony, spotyka┼éam ludzi zajmuj─ůcych si─Ö medytacj─ů (nie zawsze tej samej szko┼éy), pocz─ůwszy od Islandii, Norwegii, Anglii, W┼éoch po Indie, a tak┼╝e i Polsk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç!

Ma┼égosiu my┼Ťl─Ö, ┼╝e im mniej ziemniak├│w zjesz tym lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
Atrakcji multum.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może ze słońca?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego w┼éa┼Ťnie boj─Ö si─Ö najbardziej...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ten spos├│b jej oczyszczaj─ůca zdolno┼Ť─ç (sk┼éonno┼Ť─ç) wzrasta, a potrzebna dla organizmu energia w postaci zapas├│w glukozy, kwas├│w t┼éuszczowych i bia┼éek jest pobierana przez \chud─ů krew\ ze wszelkich cz─Ö┼Ťci cia┼éa i przetwarzana na energi─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] sa wspaniale pokrecone kiedy je umyje i pozwole wyschnac bez suszarki, ale po kilku dniach nie sa juz takie zachwycajace.
Kto tu napisal ze prasuje zelazkiem na 30 st. Dos┼éownie polewam si─Ö aromatem waniliowym. Niestety rondelka niet bo Pan od umowy juz nie pracuje i nikt mi nie moze pom├│c, albo nie chce. s┼éonce nie wiem jak to jest ale sama bym ch─Ötenie wyjecha┼éa w tym kraju nie da sie ┼╝y─ç a niemcy znam bo cz─Östo tam jed┼╝─Ö ┼╝ycz─Ö ci powodzenia nie ma cud├│w niestety, przerwania ci─ůg┼éo┼Ťci sk├│ry nie da si─Ö bez ┼Ťladu naprawi─ç, blizna b─Ödzie zawsze, mniejsza, wi─Öksza, ale b─Ödzie [link widoczny dla zalogowanych]
jestem w 26 tygodniu ci─ů┼╝y. Ja swojemu dziecku nie jestem w stanie szczoteczki do z─Öb├│w zapakowa─ç do buzi gdy np jest okres z─ůbkowania a co dopiero z nitk─ů dentystyczn─ů si─Ö gimnastykowa─ç. Witam wszystkich Ja o dzidziusia stara┼éam si─Ö rok i ostatnim razem te┼╝ zrobi┼éam test przed terminem i wyszed┼é negatywny. Twarz sie starzeje roznie o roznych ludzi, naprawde. My po imprezie, dzieci ┼Ťpi─ů. Ja juz tez przesta┼éam chodzic do tego q10 super salon jest w katowicach izabella,a nie jakis badzewne fryzjerki co nieumia nawet dobrze nalozyc koloru ,albo wiecznie z minami kosmetyczki ktore z ┼éaska co kolwiek zrobia kiedys tam byly super fryzjerki ale teraz to ...
Metoda jest jedna, trzeba sie dobrze od┼╝ywia─ç, a reszta to mo┼╝e co najwy┼╝ej przyspieszy─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Reasumuj─ůc - nie masz si─Ö czego ba─ç, najgorszy b─Ödzie pierwszy dzie┼ä po operacji, owszem, troch─Ö boli, ale w ko┼äcu kto┼Ť gmera┼é w Twoim ciele g┼éowa do g├│ry i niczego si─Ö nie b├│j.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Boje si─Ö bo wydlu┼╝aj─ůc ponosze ryzyko,kosc sie wydluzy ale noga moze straci─ç na sprawnosci.Lekarz mi mowil zeby to byla przemyslana decyzja i musialabym miec dobrze zdiagnozowan─ů noge czy moge miec wydluzanie mimo wczesneijszych uszkodzen i operacji,zebym nie pogorszyla...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak du┼╝e podwy┼╝ki za por├│d to troch─Ö przesada, tym bardziej, ┼╝e opieka nie jest a┼╝ tak super jak wszyscy to maluj─ů. Chyba we┼║miemy nocnik, ale pampki te┼╝, bo jak urz─ůdzimy sobie d┼éu┼╝sz─ů wycieczk─Ö, to mo┼╝e by─ç problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja takowych nie miałam

┼üykam rutinoscorbin 3x3 i pij─Ö wapno i gor─ůc─ů herbatk─Ö z sokiem malinowym. [link widoczny dla zalogowanych] Super, ┼╝e nie palisz!
nUrszula - gratuluje, pociesze Cie, u nas jak wysz┼éy czw├│rki, to zacz─Ö┼éy sie tr├│jki na dole. okna.. Zwykle w 14 dniu cyklu (przy cyklu 28 dniowym) pod wp┼éywem LH nast─Öpuj─Ö p─Ökni─Öcie p─Öcherzyka (tzw. Ja mam blizny po tr─ůdziku. Polaz┼éam znowu do tego rze┼║nika, tym razem stwierdzi┼é, ┼╝e o jej paznokie─ç si─Ö wrasta┼é. [link widoczny dla zalogowanych]
Przygotowanie fizyczne: ┼Üniadanie: Ja sko┼äczy┼éem kurs, zaproponowali mi z miejsca prac─Ö w Polsce - ale zale┼╝a┼éo mi na tym, ┼╝eby wyjecha─ç. 11.Christina Aguilera - Hurt jestem tu nowa, ale chce sie pochwali─ç moimi nowymi ustami. Odpar┼éem ┼╝e oczywi┼Ťcie i to od lat. Niestety jednak ostatnio fryzjerka spali┼éa mi tam sk├│r─Ö g┼éowy rozja┼Ťniaczem poprostu mam rany na g┼éowie dzieki temu co zrobi┼éa (dodam ze nigdy nie mia┼éam alergii na rozja┼Ťniacze czy farby) - poprostu nalozyla mi ton─Ö rozjasniacza na sk├│r─Ö g┼éowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważasz, że poprzednim razem doszło do poronienia?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrowionka!!
do - elpida - mowisz ze w miejscu naci─ůgniecia pojawia sie tkanka ┼é─ůczna?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bajeczni-Blokersi Strona G│ˇwna -> Ada Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin